Me enorgullece poder publicar una crónica de mi gran amiga y compañera de entrenos, Anna Cuatrecasas. Anna, Felicidades por esa 3ª posición!

M’esperaven 18 km amb un desnivell positiu de 800 metres, quina mandra!!!

Eren les 8.30 que arribava al Campus Nord de la UPC d’on sortia la cursa.

Feia fred i vent, molt vent. Ganes de corre no en tenia  però havia quedat amb una amiga que s’iniciava en el mon de les curses de muntanya, Marta Arderiu, i  la meva companya de curses, Anna Escudé; no els hi podia fer el salt.
La gent anava arribant amb cara de fred i amb els llençols marcats a les galtes. Sort que feia sol i mentre ens esperàvem per la sortida ens refugiàvem del vent com podíem. A les 9h donen la sortida i, ràpidament comencem a pujar cap a l’avinguda d’Esplugues i cap el camí de Finestrelles. La veritat és que ens va anar bé la pujadeta  per entrar en calor.
De tant en tant es formaven embuts; ens anaven bé per descansar. Amunt, amunt vam arribar a la plaça Mireia, d’on comença la carretera de les aigües; vam agafar-la durant 1 km aproximadament fins arribar a la font d’on surt el camí de pujada cap a l’antena, Sant Pere Màrtir. Arribem a dalt, un vent impressionant; els voluntaris estaven gelats però prou animats per animar-nos.
Baixada amb un desnivell pronunciat fins arribar al camí que va carenejant fins arribar al Turó d’en Cors. Vam seguir pel coll d’Espinagosa, tot passant per Vallvidrera per anar a buscar el camí del pantà. Aquesta vessant de Collserola ja no hi feia vent, el sol escalfava i la gent ja havia agafat el seu ritme.
Amb l’Anna vam agafar un grupet que ens anàvem passant, nosaltres adelantàvem a les pujades i ells a les baixades. Ens falta tècnica!
Deixem el pantà enrere i comencem a pujar pel barri de Mas Sauró de les Planes fins arribar al Coll  de Can Cuiàs, ja de tornada. Mirem el temps que portem i lo poc que ens falta. Les dues ens mirem i ens sorprèn el bon ritme que portem. Ve baixada, aprofitem i accelerem el pas; passem Can Carbonell i  agafem el camí de pujada que ens porta altre cop a la Plaça Mireia. Per cert, hi ha un bar que el recomano per fer un bon vermut.
Ara si que, tot baixada i cap a l’arribada. Les cames ens anaven soles, ja oloràvem la meta, ja sentíem la música…
El company de l’Anna ens esperava sorprès pel bon temps que havíem fet, 1.41’32»,  9ena posició general, 3era categoria FC (és la part positiva de tenir 41 anys).
L’Anna va corre sense dorsal, llàstima. La Marta va fer 1h 58′ 36», 29ena general, 23ena posició FB, molt bon temps tenint en compte que era la primera cursa que corria.
Me’n vaig anar a casa amb una copa, contenta per no haver-me deixat  portar per la mandra i el fred de les 8 del mati.

Anna Cuatrecasas

ENTRENO  DIA 25-11-2010

ALEX: 45 minutos spinning por la mañana con el gran Marc. Mediodía salimos a dar una vuelta por Collserola con Jorge y Xavi, que mala suerte pinche las dos ruedas. Total 32 km altura acumulada 1400 metros y 1300 calorías.

BÀRBARA: Running 14,23 km

Sólo levantarme cada mañana hago una sesión de unos 20-25 minutos de estiramientos+abdominales, los fines de semana toca descanso!